پنجمين كنفرانس بينالمللی بازیهای رايانهای، فرصتها و چالشها
برگزار کننده : دانشگاه اصفهان
3901123
کامپیوتر و ITپزشکی و سلامتروانشناسی
- تحليلهای روانشناختی
- درمان و ارتقاء سلامت روانی
- سواد رسانهای
- مدلسازی احساس و هيجان
- پدافند غيرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
- ملاحظات حقوقی
- مالکیت فکری و کپیرایت
- رویکرد فلسفی بازیهای رايانهای
- شیوههای جذب مخاطب، بازاريابی و تبلیغات
- نقش صنعت بازیهای رايانهای در حوزهی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی
- مدلسازی فرایند توسعه
- مدل کسب و کار و درآمدزایی
- مدیریت پروژههای بازیسازی
- فناوریهای مطرح در توليد و توسعه بازیهای آنلاین
- رویکردهای هوش محاسباتی
- نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
- تولید محتوای رویهای (PCG) و دشواری پویا
- بازيهای رايانهای مبتنی بر شبیهسازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
- واسط کاربری و تجربهی کاربری
- تحلیل زیباییشناختی و هنری
- اصول هنری در طراحی و شخصیتپردازی
- بهینهسازی در تلفیق هنر و تکنیک
- روایت و بازینامهنویسی
- بازیهای جدّی (Serious Games)
- بازینمایی (Gamification)
- بررسی نقش بازیهای رايانهای و ارائهی ایدههای جدید در حوزههای:
- خانواده
- درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
- فرهنگ، تاريخ و ادبیات
- آموزش و یادگیری
- تبلیغات
- هويتيابی و فرهنگسازی
- فقه و اخلاق
- توسعهی صنعت گردشگری
- درمان اختلالات جسمی
- توانبخشی شناختی
- ترويج ارزشهای دفاع مقدس
- ترويج آموزههای مذهبی و قرآنی
- و کليهی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و هنری و اجتماعی بازیهای رايانهای